Mezinárodní porota to měla těžké jako každý rok – musela vybrat ty nejlepší obrázky zaslané do letošního ročníku soutěže Jaro ožívá – Spring Alive.
Mladí autoři se tentokrát snažili ukázat, jak bychom měli správně pozorovat ptáky a přírodu v souladu s tématem letošní sezóny Jaro ožívá.
Děti z různých států zaslaly mnoho extrémně krásných vlastnoručně malovaných obrázků, které prozradily, jak zapálené do pozorování přírody jsou. Nakonec porota vybrala následující obrázky:
Věková skupina do 9 let:
1. místo: Antonio Stefo, Albánie
2. místo: Sabine Valtere, Lotyšsko
3. místo: Evelina Junkure, Lotyšsko
Věková skupina 10-16 let:
1. místo: Natálie Tomíčková, Česká Republika
2. místo: Lana Emilijs Kondrate, Lotyšsko
3. místo: Daniil Gerasimov, Kazachstán
Gratulujeme! A děkujeme všem dětem, které se zapojily do letošní soutěže a podělily se s námi o krásná díla.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.